Publicis Worldwide Wins 27 Awards at the 55th Clio

Publicis Worldwide has been awarded 27 Clio’s, at the 55th Clio Awards.

The Network wins include: eight Gold, nine Silver and ten Bronze Clios.

The Clio Awards honour the groundbreaking work and talent that pushes the boundaries of creativity. They celebrate the power of creativity, and are the standard bearer for visionary communications, they celebrate inspiration, honour imagination and foster creativity.

For full results go to: www.clioawards.com

Publicis Worldwide Clio Awards:

GOLD

  • UK – Publicis London:
    • Engagement – Guerrilla – The Pilion Trust – “Fuck The Poor”
  • France – Marcel:
    • Integrated Campaign – Intermarché – “Inglorious Fruits & Vegetables”
  • France – Publicis Conseil:
    • Poster – Museum National D’histoire Naturelle – “Parc Zoologique De Paris”
  • France – Publicis Conseil:
    • Print – Museum National D’histoire Naturelle – “Parc Zoologique De Paris”
  • France – Publicis Conseil:
    • Print Technique- Photography – Museum National D’histoire Naturelle – “Parc Zoologique De Paris – Notre Dame De Paris”
  • France – Publicis Conseil:
    • Print Technique – Photography – Museum National D’histoire Naturelle – “Parc Zoologique De Paris – Jardin Des Tuileries”
  • France – Marcel:
    • Public Relations  – Product Launch – Intermarché – “Inglorious Fruits & Vegetables”
  • UK – Publicis London:
    • CLIO Music – Integrated Campaign – Tourism Ireland – “Wild Atlantic Way”

SILVER

  • Italy – Publicis Milan:
    • Content & Contact – Renault Dacia – “Dacia Sponsor Day”
  • France – Marcel:
    • Direct – Out Of Home – Intermarché – “Inglorious Fruits & Vegetables”
  • France – Marcel:
    • Engagement – Ambient – Intermarché – “Inglorious Fruits & Vegetables”
  • UK – Publicis London:
    • Film – Short Form – The Pilion Trust – “Fuck The Poor”
  • Singapore – Publicis Singapore
    • Out Of Home – Poster – Crisis Relief Singapore – “Liking Isn’t Helping (C)”
  • Singapore – Publicis Singapore:
    • Print – Print – Crisis Relief Singapore – “Liking Isn’t Helping (C)”
  • France – Marcel:
    • Print Technique – Photography – Ray-Ban – “Brand Campaign 2013, Photojournalist”
  • France – Publicis Conseil:
    •  Print Technique – Photography – Museum National D’histoire Naturelle – Parc Zoologique De Paris                                                                                                                                  Quartier Latin
  • UK – Publicis London:
    • CLIO Music Innovative Media – Tourism Ireland – “Wild Atlantic Way” 

BRONZE

  • Italy – Publicis Modem:
    • Content & Contact – Yovis Viaggio – The Great Escape
  • Italy – Publicis Milan:
    • Content & Contact – Heineken – The Experiment
  • France       Marcel:
    • Out Of Home – Poster – Ray-Ban – “Brand Campaign 2013 (C)”
  • France – Marcel:
    • Print – Print – Ray-Ban – “Brand Campaign 2013 (C)”
  • France – Marcel
    • Print – Print – Ray-Ban – “Brand Campaign 2013 (C)”
  • France – Marcel:
    • Print Technique – Photography – Ray-Ban – Brand Campaign 2014 – “Subway”
  • France – Marcel:
    • Print Technique -Photography – Ray-Ban – Brand Campaign 2014 – “Botox”
  • France – Publicis Conseil:
    • Print Technique – Photography – Museum National D’histoire Naturelle – “Parc Zoologique De Paris                                                                                                                                  Jardins Du Louvre”
  • UK – Publicis London:
    • CLIO Music Film – Long Form (Over Five 5 Minutes) – Tourism Ireland – “Wild Atlantic Way”
  • UK – Publicis London:
    • CLIO Music Digital/Social – Websites – Tourism Ireland – “Wild Atlantic Way”

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s